Ultima actualizare: 02 octombrie 2022
Vă mulțumim pentru cumpărături de la Alista Home.
Dacă, din orice motiv, nu sunteți complet mulțumit de o achiziție Vă invităm să revizuiți politica noastră privind rambursările și returnările. Această politică de returnare și rambursare a fost creată cu ajutorul Generatorului de politici de returnare și rambursare TermsFeed.
Următorii termeni sunt aplicabili pentru orice produse pe care le-ați achiziționat de la noi.
Interpretare și definiții
Interpretare
Cuvintele a căror litera inițială este scrisă cu majuscule au semnificații definite în următoarele condiții. Următoarele definiții vor avea același înțeles, indiferent dacă apar la singular sau la plural.
Definiții
În scopul acestei politici de returnare și rambursare:
Compania (denumită fie „Compania”, „Noi”, „Noi” sau „Nostru” în acest Contract) se referă la ALTANICL S.R.L, Strada Deputatului 76, Draganu, Valea Mare.
Bunurile se referă la articolele oferite spre vânzare prin Serviciu.
Comenzile înseamnă o solicitare din partea dvs. de a cumpăra Bunuri de la noi.
Serviciul se referă la site-ul web.
Site-ul web se referă la Alista Home, accesibil de pe https://alistahome.myshopify.com/
Înseamnă persoana care accesează sau utilizează Serviciul, sau compania sau altă entitate juridică în numele căreia respectiva persoană accesează sau utilizează Serviciul, după caz.
Drepturile dvs. de anulare a comenzii
Aveți dreptul să vă anulați Comanda în termen de 14 zile fără a furniza niciun motiv pentru a face acest lucru.
Termenul limită pentru anularea unei Comenzi este de 14 zile de la data la care ați primit Bunurile sau la care o terță parte pe care ați desemnat-o, care nu este transportatorul, intră în posesia produsului livrat.
Pentru a vă exercita dreptul de anulare, trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră printr-o declarație clară. Ne puteți informa cu privire la decizia dumneavoastră prin:
Prin e-mail: altaniclasrl@gmail.com
La numărul de telefon: 0734815860
Vă vom rambursa în cel mult 14 zile din ziua în care primim Bunurile returnate. Vom folosi aceleași mijloace de plată pe care le-ați folosit pentru Comandă și nu veți suporta nicio taxă pentru o astfel de rambursare.
Condiții pentru returnări
Pentru ca Bunurile să fie eligibile pentru retur, vă rugăm să vă asigurați că:
Bunurile au fost achiziționate în ultimele 14 zile
Bunurile sunt in ambalajul original
Bunurile nu prezintă rupturi, zgarieturi sau alte lovituri create de catre persoana in cauza in urma utilizarii sau despachetarii
Următoarele Bunuri nu pot fi returnate:
Furnizarea de Bunuri realizate conform specificațiilor dumneavoastră sau personalizate în mod clar.
Furnizarea de Bunuri care, dupa natura lor, nu sunt potrivite pentru a fi returnate, se deterioreaza rapid sau la care data expirarii a expirat.
Furnizarea de Bunuri care nu sunt potrivite pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă și au fost desigilate după livrare.
Furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, dupa natura lor, inseparabil amestecate cu alte articole.
Ne rezervăm dreptul de a refuza returnările oricărei mărfuri care nu îndeplinesc condițiile de returnare de mai sus, la discreția noastră.
Numai Bunurile cu preț obișnuit pot fi rambursate. Din păcate, Bunurile puse în vânzare nu pot fi rambursate. Este posibil ca această excludere să nu vi se aplice dacă nu este permisă de legea aplicabilă.
Returnarea mărfurilor
Sunteți responsabil pentru costul și riscul returnării Bunurilor către noi. Trebuie să trimiteți Bunurile la următoarea adresă:
Strada Deputatului 76, Draganu, Valea Mare, Valcea
Nu putem fi făcuți responsabili pentru Bunurile deteriorate sau pierdute în retur. Prin urmare, vă recomandăm un serviciu de corespondență asigurat și urmăribil. Nu putem emite o rambursare fără primirea efectivă a Bunurilor sau dovada livrării returnate.
Cadouri
Dacă Bunurile au fost marcate ca un cadou la cumpărare și apoi expediate direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării dvs. Odată ce produsul returnat este primit, vi se va trimite prin poștă un certificat cadou.
În cazul în care Bunurile nu au fost marcate ca cadou la cumpărare sau dacă donatorul de cadouri a primit Comanda pentru a vi-o oferi mai târziu, vom trimite rambursarea donatorului de cadouri.
Contactaţi-ne
Dacă aveți întrebări despre politica noastră de returnări și rambursări, vă rugăm să ne contactați:
Prin e-mail: altaniclasrl@gmail.com
La numărul de telefon: 0734815860
Generat folosind TermsFeed Politica de confidențialitate Generator